glömt

Återigen en helg som passerat. Mycket trevligt. Längtar redan tills nästa, men har ju iofs helg hela tiden nu tycker jag.
I fredags på dagen var jag med mamma i Helsingborg, norra hamnen och glassa rundor och på kvällen var jag och kompisarna ute på uteservering sen en runda till stan, därefter blev de hemfärd för min del för jag ville spara mig till lördagen.
Då blev de 25-årsfest=) Skoj men väldigt varmt. sen stack jag till A för att vi skulle prata ut. Jo ellerhur...de brukar vi ju alltid göra när vi ses. Jag tvinga honom sen att köra mig hem, han skulle ändå köra och hämta sin bror. Fick en plattång av honom som han inte använde(tur för jag hade tänkt köpa en) sen plåstra han om mina fötter som det är massa skoskav på. Sött. kärt. Men totalt meningslöst. Vilken kille e inte snäll mot en tjej lixom. Faller gör jag *pladask* Jättesmart verkligen för de e nog inte ömsesdigt...jäkla tråkigt att falla så lätt. å nu då. Nej ingenting. Jag hörde av mig såklart. varför jag först?? såå...detta medförde såå mkt enerig att jag sovit mig igenom dagen, men som väl va har jag mina underbara vänner som jag träffat lite ikv..tack å lov. Vad hade jag gjort utan dem?

imorgon ska vi till Båstad och ut och äta. Jag och Sandra ska se i affärer först sen ska vi boka bord, därefter blir de rix fm-festivalen=) wii..men de blir lugnt för jag  åker tillbaka up till Götet igen. Undra om jag får träffa C ngt...så jag slipper tänka på A. Detta har pågått i ett år nu..men en kille hemma och en i Götet. Jag e heöt förvirrad..men jag vet vem jag vill ha men han vill nog inte ha mig, eller tydligen inte. Därför vill jag bara att ngn helt annan ska dyka upp i mitt liv. Underbart det hade varit. Jag har redan en på span, men han bor här. 

orkar? svar nej 
god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback