Tvätt

Sååå skönt med helg.
Hade redovisning i skolan idag...gick sådär, men hade kunnat gå bättre.
Nu står de tvätt å städ på schemat.
Sen blir de laxfilé med klyftpotatis, mums=)
Sen ska jag ner till affären å köpa salt å vinäger chips å sitta i min ensamhet å frossa.
Senast jag å A hördes av va i tisdags å då va de jag som hörde av mig:S vart leder detta? jadå..de återstår å se.....
imorgon ska jag köpa träningskort med Y:D ÄNTLIGEN...Behövs kan jag tala om för er.
Köpte en Mc-skinnjacka på H&M igår för 500. Jag som letat över hela GBG efter den. Kom nog in i går å som väl var va jag där! Lysande! Köpte en trenchcoat på Zara i samma veva. Hoppas allt kommer till användning!

Kram å trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback