Redovisning

Idag kommer mamma och pappa och hälsar på mig=) Ska bli skoj! Imorgon måste dom hem för jag ska på fest hos L som ska ha utflyttningsfest, hon ska nämligen flytta hem igen för hon vill byta linje.
Min vän L kom hit i fredags å stanna till söndagen. Vi var på någon trevlig förfest sen hamna vi på Park Lane, dagen efter gick vi i stan å laga god mat sen åkte jag till min basgrupp för att skriva med projektarbetet.

Jaha...vi vann projektarbetet så nu ska vi redovisa för 300-400pers. Jättenrvös!!
Jag har precis gjort lie ägg och bludpudding...helt ok..känner mig hungrig även om jag åt frukost kl 8. Konstigt!

Trevlig helg på er

Bjuder på en bild jag å L tog i lördags när vi gick i stan.



Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback