Hjärta


Idag steg jag upp i tid, ringde viktiga samtal, laga lunch. Sedan åkte jag ner till stan för att shoppa lite, själv.
Jag va inne på weekdat å köpte två skjort-tröjor och en kofta/puncho. Innan dess va jag inne på Monki och köpte den lilla svarta med sammetsrosett...så söt. Känner mig som Mimmi typ.

Sedan föreläsning(sådär givande) i 2,5 timme. Jag och J gick hem fårn skolan som tog ca en halvtimme...skön promenad...hade gärna skippat allt slask som blir av snön dock.
Laga återigen mat, champinjoner å korv å avocado..ja en salig blandning. Sejn "tepetsera" Jag upp massa bilder fårn typ 5 år tillbaka på min vägg som väcker glada minnen=) När jag satt upp bilderna å kolla så va dem formade till ett hjärta..häftigt va!?

Att vilja gå ner i vikt å ha diabetes är en dålig kombination..så sjukt svårt att gå ner:S 10kg till sommaren. Ja tack! annars blir de inget strandvistandes här inte. Kommer nog inte klara de, har ju inte gjort det på 5 år så varför skulle jag göra de nu! Tjaaat! haha.

Har sett min kurslitteratur nu till nya kursen..spännande...mycket samhälle och teknik denna terminen. hmm..

I morgon ska jag söka jobb och fixa träningskort=) återkommer med de hur de gick.


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback