Svårt

Har precis ätit en underbar sallad med fetaost, tomat, sallad å keso. Mums. Lite matig sådär.
Imorgon beger jag mig söderut för att träffa min kära familj, A och mina vänner. I tio hela dagar får jag chansen att göra detta. Underbart!

Jag mår inte så bra idag jag är väldigt kinkig, grubblar å anti allting känns de som å min mage står ut som jag e i 5e mnd( nej de är jag inte).
Måste bara få ventliera mig lite, så nu passar en blogg bra. Jag vill bara vara hos A men där e de ju så komplicerat allting.

Nu har jag packat mina kläder, så efter kl 4 img så åker jag hem. Allt jag vill använda har jag nog med mig hem.
img i skolan ska jag träffa saknade M wiihoo=)

Va nere och bada med Y idag..tänk vad lyxigt och bada bassäng å basta två steg från där man bor.

När jag kommer hem så ska jag söka sommarjobb. Önska mig Good Luck Tack!!
Ska lägga mig och läsa min bok nu!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback