Meoldifestivalen

Hej och God kväll!

Precis snackat med A å han mår inte bra. Då mår inte jag heller bra. Blir bättre hoppas jag! Sitter här med värmeljus runtomkring mig och min blodsockerapparat nära till hands som jag inte vågar använda..än. 
Jag vågar inte testa mitt blodsocker. Ätit mitt lördagsgodis för 10kr..Det låter inte mkt men det höjer blodsockret som...uppskjutet ungefär. haha bra jämförelse. måste iaf lägga mig snart pga d.

Idag har jag gjort iordning massa matlådor till kommande vecka. Min runtin på helgerna nuförtiden.
Att vara student och köpa mat ute är varken ekonomiskt eller hälsosamt (beror iofs på vad man väljer)

I natt råkade min bror ut för en skrämmande incident bara för att han var för uppklädd. (han hade varit ute med sitt jobb på personalfest sen gick han ut med sina kompisar i stan) Hans framtand blev utslagen. Nog att han var väldigt påverkad men..Förstår mig inte på folk. Min bror skulle aldrig göra någon annan illa och när han är ute så är han den snällaste, gladaste och bästa. Ååh de tog hans mobil också så nu kan jag inte nå honom. Han råkar alltid vara på fel plats vid fel tidpunkt.

Nu ska jag måla mina naglar röda=) Hittat ett såntdär klarröd färg. Mavala- Macao nr 7! Tips.

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback