Fingerprick

God morgon mina vänner!

Vakna kl 8 i morse, måste komma upp i tid å plugga. Har dock inte börjat än. Håller på med mina storkok.

Jag ska läsa: Den Kupande Handen. Väldigt spännande. men tråkigt att det skall vara tidspress. Därefter en rapport som ska skrivas.

Testa mitt blodsocker innan och det låg på 8,5 så jag är ganska nöjd.(Efter frukost) Är stillasittande när jag pluggar idag så jag hoppas att det håller sig där, om jag inte stoppar i mig något onödigt.

Snart är helgen gången och jag har inte gjort så mkt speciellt men skönt att bara vara ibland.

Näsa helg kommer min bror hit och gästar och vi ska gå och se Män Som Hatar Kvinnor och Stieg Larsson, ut och äta på resturang.

Ikväll ska jag äta spenat med ägghalvor till middag. Mums!

PLUGG-TID

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback