Skola-vfu

Godmorgon!
En mnd sen sist. Varit hemma, haft examination, festat, tagit de lugnt, tränat.
Haft VFU. Tråkigt å lämna min klass.
I Tisdags var jag på naturhistoriska riksmuseet. Intressant. Ska dit igen med lite mer tid.

Vaknat till typ 5 ggr i natt pga storm, åska, smällare, folk som kom å knacka på min dörr.(trodde de va en annan som bodde här)
Nåväl....Jag trodde klockan var 9 när jag vaknade men ack så fel jag hade. Klockan var ju bara 8a. pga att vi skulle ställa tillbaka klockan.

I fredags hade vi vår muntliga redovisning om kursen. Gick bra för vår basgrupp. K följde med mig hem för att laga middag för att sen dra vidare till Skandinavium och se High school Musical. Men klockan var 5 när vi kom hem å Vi skulle vara på Skandinavium kl 6 så vi tog undran allt vi ställt fram för att bege oss till stan å köka mat, Sushi! MUMS!
Musikalen var riktigt nice. Jag ville bara ut på isen och åka!!
Kom hem gjorde mig iordning för att H å S från min hemstad skulle komma hit å förfesta, vi var ute på avenyn. H hade fixat oss på gästlistan på Peacock där Papagayo var.  Dansade heeela natten lång..till sådär 5-halv 6. Riktigt go House musik!!

Haha jag trílla där, stor på soffor å dansa å skulle luta mig mot något jag trodde var en vägg..såå feel jag hade, så jag föll pladask ner på golvet,bakåt. Väl där nere jag låg å kräla såg jag S huvud se efter mig så de va snabbt upp igen å dansa.


Igår var jag å K ute å gick runt i Gbg från 1-halv5.  Riktigt härligt!

Jag träffa en kille här omdagen på skolan som börja snacka med mig, som oxå kommer från min stad och han ska döma elit innebandy idag å han erbjöd sig fixa gratis biljetter till mig å K. Pixbo-Varberg tror jag de va. Snygga grabbs vi ska få se idag;)

Soo long mates.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback