Eyes-skin care

"Miss Sporty" gör häftiga ögonpennor å namnet passar så bra in på mig ellerhur?=) Haha. Pennan är väldigt glittrig som passar bra till utgång.

MISS SPORTY FABULOUS EYES EYE PENCIL CHOCOLATE

Förälskad i Berry M? Jag? mmhm!

BARRYM LIP AND EYE CRAYON NO 8 GREEN

Dessa pennor finns i hundra olika färger..jag valde sand/rosa.
Man änvänder den till både ögonlock och läppar. Så finurligt=)

SUPERDRUG ALOE VERA MUD MASK
SUPERDRUG ENRICHING MUD MASK

Världens bästa ansisktmask ever. Så två fick åka med hem eftersom jag aldlrig nöjer mig med en.
Min smak är raspberry å luktar ljuvligt.
"with natural raspberry seeds and apricot kernels which gently and effectively remove dead skin and cells" Det gör den verkligen...blir alltid helt röd i fejset efter ansiktsmasken.

SUPERDRUG LIP THERAPY ALOE VERASUPERDRUG LIP THERAPY SPF BALM

Dessa små sötingar åkte med hem.
Den gröna luktar underbart så den åker på mina läppar varje dag. Medan den rosa sötingen åker på torr hud eller sår för den är luktfri.


SUPERDRUG TEA TREE & PEPPERMINT SPOT STICK 8ML

Den här kära läsare...panikens uppfinnare.
Får du en finne du inte vill ha på olämligt ställe så applicerar du bara lite "tee tree" med spot stick. Applicera direkt på effekterad area. Används regelbundet morgon och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback