England-Hemma

Hej Allihopa!
Nu ska jag sätta igång med min blogg, skoj va?=) Ja jag tycker också de faktiskt.
Den ska handla om mig själv, såklart! Mode som är en stor del av mitt liv även om jag inte känner mig som en...modell?

Jag ska ocksåa berätta om min "karriär".

Sen Sept månad så har jag varit i England som au pair där jag fått lära mig mer engelska vilket jag behövde:D
Jag kom hem förra veckan för jag kände att de va nog. Jag blev på tok för raslös där...för de va en vääääääldigt liiiiten by bestående av 1 bank, 2 affärer varav en livsmedelsaffär.
Jag lyckades få 12 kg övervikt på min väska hem som bestod av baaara kläder. Jag har väl alltid shoppat mkt å kommer alltid å göra.
Jag betalde lika mkt som min flygbiljett på min övervikt. Inte jätteskoj faktiskt.


Massor å stå i...Jobbsökande, skolsökande, konståkning...för er som inte visste e jag domare, tränare och tränar själv när det finns tid. Kanske borde prioriteras lite mer men...vad gör man?

Ikväll blir de middag med tjejerna sen kommer lite annat folk dit, sen utgång till en klubb med en känd Dj. Intressant!
å i morgon vet ni...då e de 20-årsfest. Inte för mig dock. Ska bli så skoj, eller men vet ju inte förrän man kommer dit=) Ska bjudas på Minttu å Turkis Peppar shotar där=)

Jag kan känna att här är stället jag kan prata av mig. Jag vill vara så anonym som möjligt...men för tillfället e de svårt för jag lagt ut bilder på mig själv Haha.

Idag har jag fått jobb i 3 månader fram...sen vet jag inte vad jag ska göra..efter 3 månader men de löser väl sig med tiden skulle jag tro.

Ska uppdatera lite oftare jag lovar

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback