Servitris

Hej allihopa.

imorgon e de nyårsafton och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig. Affärerna stänger kl 1 så de får väl bli en tur innan dom stänger antar jag.
Jag ska hem till S innan och göra mig iordning sen fördrink sen blir de färd till S där det är en stor middag. Jag kan väl inte påstå att jag e s¨å motiverad för jättefest eftersom jag e lite sjuk å jag inte pallar Ligga hela tors-dagen pga bakfylla, men får väl ta de lugnt, men de spelar ingen roll hur lite jag än dricker för jag blir ändå kass. Så då kan jag ju lika bra slå på stort;)
Jag och S va på systemet å handla, jag kallsvettades där inne:S
Idag mina vänner, så har jag varit på en privat fest och serverat. riktigt trevligt faktiskt. Kände mig som en i mängden där även om jag inte kände dom alls. Jag va inte alls pep för de heller men ack så trevligt. Stod för maten, pappan fick stå för drickat. Bäst så va. Annars finns ju risken att jag börjar smutta....haha med tanke på mina bakfyllor jag brukar få.

Snart åker jag till Gbg igen. 7 dagar kvar hemma:S Saknar de redan.

Tack å hej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback