Rullar...

Jag är hemma från Götet till den 6 januari...känns ganska skönt, dock inte lika skoj å lämna allt igen å åka tillbaka. Märkligt att jag känner så.
Har haft en riktigt trevlig och mysig jul. Jag är inte så mycket För paket men jag blev glad för de jag fick..Maten var höjdpunkten. Riktigt gott men jag blev mätt efter lax-mackan så det blev inte mycket prinskorvar eller köttbullar.
Juldagen spenderades såklart med mina vänner å därefter nattklubb. Mycket trevligt å träffa alla människor som e hemma över julhelgen igen.
Nyår ska firas med vänner och bekanta. Blir nog en 50 pers elr nåt. sen ska vi nog vidare till Hbg.
För tillfället ligger jag i sängen och precis sett 12 avsnitt av The Hills. Mysigt. Ska snart ut till ishallen och träna tjejerna...inte så pep för de eftersom jag har ont i halsen å e förkyld.
Nu ska jag gå ner till postlådan så jag får lite frisk luft=)







Jag vill byta frilla...vilken tycker ni jag passar bäst i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback