Sommar, höst?

Det var två månader, två veckor sen jag skrev sist. Jag som är sånt blogg-freak...fast läser mer andras än skriver själv.
Tänkte ta tag i det nu igen:P Alla har för tusan en blogg nu så varför har inte jag en??=) haha.
Jag vill dock inte att denhär bloggen bara ska handla om mode och kläder utan lite allmänt runtomkring mig.
Jag hoppas denna blogg kommer vara så privat som möjligt.. För jag vill inte att personer som inte känner mig, ska känna mig genom min blogg. Det kan jag känna med andra som bloggar nämligen.

Sommaren e över å jag har jobbat som en tosing. Varit i Portugal och semestrat, Varit i Köpenhamn å shoppat, Varit på Hbg-festivalen, Varit hos mina kusiner andra sina Sweden, kommit in på lärarhögskolan i gbg, får ingen lägenhet i gbg, måste börja söka jobb.  Ganska bra sammanfattning av sommaren tror jag:)

Nu är mina älskade skridskor på (eller mammas för mina fick vi sälja för mina skridskor passade inte min fot)
Håller i ett träningsläger i tre dagar, å jag hade kunnat leva med mina skridskor på 24/7. Speciell känsla. Men man får ju lite ont i fötterna efter ett tag.
Idag ska jag hålla i samma grupp i 2,5 timme. en halvtimmes rast.

Ikväll blir de malmöfestivalen=) Mysigt. Tar tåget ner i kväll å träffar kompisarna där nere sen ska vi se Nrj. Med picknick hoppas jag!

För övrigt så håller jag på att planera in en kräftskiva här snart för de tycker jag hade varit så trevligt!=)

Kommentera gärna om ni tycker jag passar som brunett;)

Katjing-pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback