Jobb, skola

Som de ser ut nu flyttar jag upp till Göteborg. om 2 v. Känns sådär..så hastigt. Men nu behöver jag jobba en massa för att få in så mkt pengar som möjligt=)
Varit på ett skridskoläger från måndags tills igår, så skoj=) Vill inte flytta härifrån pga de. men känns som studierna går lite före.

Igår stack vi tjejer till Malmö och kolla Nrj=) Missa hälften för vi gick runt å titta, å trodde de börja kl 8 ist för 7! Som de kan gå!

Börjar jobb om en timme så nu kallar duschen. Sen ska jag på "träff" med hon jag ska hyra av. Därefter måste jag åka iväg å lämna in min mobil för den dog. Bara sådär. 1,5 mnd gammal.

Hejsvejs=)

 Detta armbandet funderar jag skarpt på att beställa hem..jag vet de e uttjatat men... åh så sött, så enkelt, så gulligt, så snart mitt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback