Helgen

Helgen snart över...igen! haha
I fredags va vi och såg Sex and the city på bio, så sjukt bra. Vill se den igen. Sen åkte vi till stan. Jag hade jätteont i magen å alla va jättefestsugna. Men det blev hemfärd för mig efter ett litet tag. Försökte stå ut. Men efter ett tappert försök åkte jag hem.

I går hade jag fest här hemma, jag blir ju som jag blir när jag festar haha. Att dansa på stolar har blivit vår tradition-partyhöjare. Tog taxin lite väl tidigt in till stan, vet inte varför, väl i stan va där väldigt lite folk. Mer folk i fredags.

jaha flytten närmar sig med stormsteg å jag har inte ens börjat packa.

Veckan som kommer blir de jobb. á 4 timmar/dag.
Ska åka till H-stad med en kompis på torsd.

Jag vill ha tjejmiddag på fredagen. Men får se hur det blir med det.



Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback