Fönstershopping/mobilkrångel

Idag åkte jag å min kompis till Elgiganten för å lämna in min mobil som plötsligt dog. Förs hitta jag inte kvittot, sen hitta jag inte ett viktigt brev jag skulle posta på vägen...sånt får mig å bli tosig!! När jag inte vet var sakerna är., men jag ändå vet att de finns.

Vi tog en tur inom massa affärer, men jag va inte alls på humör för ngt shopping (ovanligt)  Vi kolla på lite djur:P Fiskar, kaniner, hamsrar. Mysigt värre. Åkte hem, vi funderade på ahlgrensbilar mjukglass om de överhuvudtaget existerade, jag tror de, C trodde de inte. Ingen shake på espresso blev de på vägen hem för mat e mkt bättre kom vi på. Tacka gudarna för de!

Idag har jag hjälpt till att jobba på en skola, mycket mycket trevlig.. Smälte in som attsingen. Åkte Direkt till mitt gamla jobb, träffade en dam som min chef rekommenderat som jag ska bo hos i Gbg tills jag hittar egen lya. Låter helt ok..jobbigt ändå, jag som ville ha eget place med walk in closet, braskamin, renoverat kök/badrum å ett stort vardagsrum. In My Dreams!!
Ett litet rum blir de iaf till en början..=) Hon jag hyr av har en son på 24 år som studerar samma linje som mig tydligen å verkar vara superaktiv å superfit, bor inte hemma. Kanske bra? dåligt? what do i know? 

När jag kom hem idag så hade mamma köpt en bh till mig å en deo. Gulligt!

Måste berätta lite om gårdagen...Hade konståkningstjejerna som va helt trötta efter 3-dagarsläger, såg massa snygga hockeykillar, mina fötter hade ont för jag stått på isen i 2,5 timme. men nog om de...Åkte hem, åt lite underbar fisksoppa som mamma lagat sen vidare till stationen för å möta upp S. Vi tog tåget å mötte L å S på Malmöfestivalen, Nrj skulle börja kl 8 så vi gick runt i malmö för att se oss omring lite(hade en timme på oss till 8 för Nrj skulle börja) Vid halv 9 gick vi till ngt tält, köpte ett afrikanskt glas vin, Vi såg söte Alex Moreno. sen va de slut! å dom sa att allting började kl 7 tyfligen..där stod vi å kände oss lyckliga för att vi fått ett glas vin, sett Alex Moreno.

Träffa Louise ska jag oxå göra.

Imorgon ska jag köpa vin å skogsbärscider. Yummi.

 
bjuder på en lite fest bild från den 13juni=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback