Sunshine on the morning

Lovely! Vilken härlig helg!
Vilket fall som helst så har jag inte varit ute å partajat, inte jobbat heller. Vad har jag då gjort?
Ja de undrar jag med. känner inte för å göra någonting. Mitt jobb e så krävande så jag kan inte komma trött å bakis till jobbet på måndagsmorgonen.
Idag e de en sån där Anti dag...å då passar de bra med lite shopping=) Får se om jag klickar hem ngt fint!
INget står på schemat mer än att jag bara vill umgås.

Är jag framåt eller är jag bara tillbakadragen? Situationerna variera å det är olika vilka handlingar man tar då.
Hoppas iaf på de bästa=)

jag måste beställa tid hos frisören också för att toppa mitt hår eller ska jag våga göra de själv?=) Utmaning!! Gillas av mig!

Jag å min bror ska kanske till miami i juli om vi får boende å allt går smo planerat. Hoppas Hoppas.
Kramis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback