Förkyld

Eftersom denna blogg e någorlunda privat så kan jag skriva de mesta=) Skoj va!?
 
Mitt jobb e helt ok tycker jag..kan väl stå ut i 3 mnd tror jag!

Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig på lörd när pappa fyller 50 år. Å sen ska jag kanske ut på fredag med förfest med härligt folk..eller så ska jag ha myskväll med en kompis. Inte riktigt bestämt mig men först å främst ska jag se till å bli frisk från mitt halsont å förkyldning.
Att förtära alcohol två dagar i rad kan va sådär bra för min kropp. Mår ALLTID dåligt...spelar ingen roll hur mkt/lite jag dricker.

Idag har jag gjort pastasallad av fullkorns pasta till familjen med knäckebröd...min mamma å bror e nog itne nöjda med maten (är inte hemma för tillfället) så dom kommer säkert köpa ngt till. Min pappa gilalr itne pasta...lär väl bara vara jag som äter de haha.

Nu e konståkningssesongen slut  så inget dömande å tränande förrän slutet av sommaren å vattenpolon vet jag inte så mkt om. Nu blir de friskiss ist=)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback