=))

Holaa!
Vaknade flera ggr inatt med rinnande näsa å den har fortsatt hela dan.
Lång dag idag å de va stökigt på jobbet men de blir de väl nu innan helg å dant.
Va hos plågis idag å kolla mina tänder..inga hål weheyy=) Fast jag måste börja använda tandtråd mer än jag redan gör..alltså 7dagar i veckan. Sådär motiverande får jag säga.

Åkte till min bror å städa hans lght. Snällt va?=) Vad gör man inte för lite pengar?
Nu ska jag städa hemma också till festen..yey underbar dag! Längtar till söndag för då e de slappe.

Man stöter på olika sorters människor i arbetslivet å man lär sig hantera olika situationer. Nyttigt. Inte bara mat som kan vara nyttigt:P

Ibland försöker jag anpassa mig till människor men de e svårt. Jag vill ju vara Jag å de får ni/man leva med. Tror bara det blir fel om jag anpassar mig. Men ibland önska jag mig att jag vore ngn annan. Hanterar olika situationer på olika sätt, tänker annorlunda. Varför gör jag/man de? Jisses amalia. Var ska jag sluta filosofera om allt igentligen? 
Ibland blir jag rädd för att bli ensam..jag som inte ens klarar av att handla ensam. 

Nu ska jag fortsätta mitt städande å hoppas på att bli klar snart=)
 Sen ska jag sooova! Å läsa min bok som jag inte kan slita mig från.

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback