Skola igen

Sitter här, känns som de e söndag men det är tisdag. Söndagar är jobbiga tycker jag. Det är skola img å de ska väl bli skoj haha:P Min mobil funkar fortf inte å itne gjort sen i torsdags vilket gör mig hyper-rastlös.Har dundermycket i skolan denna vecka. Lördags var de utgång vilket resulterade för mycket alkohol i kroppen. nåväl=) Måst elgäga ner mer tid på skolarbete.
Idag har jag börjat känna mig som en sjukling...hängig å sådär därför har jag bara tagit de lungt. Idag har Sandra åkt till Monaco till söndag. Å om typ 1,5 kommer min Charlotte hem, hon har redan varit iväg i ett år snart...tänk er, tiden går så snabbt. Men jag har saknat henne ngt otroligt. Jag har itne fått min lön heller så imorgon msåte jag ringa min arbetsgivare å skälla lite;)  Min lön behövs verkligen nu

Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback