Jobb-sola-shopping

ja, de är de jag gjort idag....alldra gladast va jag när jag jobba...dom e för söta på mitt jobb..jag kan inte bara sluta där sen.
" vad vacker du är" 
" ditt skratt bara bubblar"
"Det är en 8-hörning skål du håller i, de betyder harmoni å lycka"

Jag va så glad när jag gick hem, dom människorna gör en så glad. Men de övergick snabbt till irritation. haha. Jag glömde min jobbetröja på jobbet på gymmets omklädningsrum som jag måste ha img å receptionen e inte öppen så jag måste ha en annan tröja utan namnbricka. Då blir min chef inte glad, tur att hon inte jobbar img.

Nåväl...mamma å jag hade bestämmt att vi skulle kolla studentklänning så vi åkte iväg, men min bror kom hem hit å ville åka med oss..kul...När vi vär va iväg så ville han bara hem å han  tyckte vi tog tid på oss, men varför följer han då med?????? Vi hade ju ärenden å uträtta..Jag köpte iaf två klänningar för jag kunde itne välja vilken jag skulle köpa av dem två jag hitta. Elr mamma tyckte dom va fina så jag köpte de bara för hon tyckte dem va fina. Det va i första affären.. När jag sen gick in i andra affären så hitta jag typ 7 olika klänningar som jag skulle kunna tänka mig ha.. Typiskt va???? jag ska nog ändå köpa den jag hitta sist även om den kosta mer än dom två klänningarna gjorde tsm. blä

Ikväll ska vi ut på ett fik, så underbart väder å de kommer säkert va mkt folk. Jag e helt väderbiten idag...suttit ute hur länge som helst å solat skönt=)

igår va en trevlig kväll med trevligt umgänge. De blev förfest å sen till torstens, sen körde jag hem vid typ halv 2 för jag skulle upp tidigt å jobba.

ikv blir de utgång igen..samma ställe som igår, stammis;) Ska bli trevligt.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback