Fredag=)

ÄNTLIGEN Helg! Haft massor i skolan å massa anant å göra också. så skönt att denna vecjka e över men jag har massa jobb i helgen som behöver göras å så måste jag plugga till ett italienskaprov..det suger!  Snart e de bal=) Sen e de inte mkt kvar. Åhh vad jag itne vill jobba img.

Jag har köpte en supersöt klänning på mq idag å massa underkläder å nagellack, Så glad:D

igår köpte jag min studentklänning men jag vet inte om jag ska ha den? Det får jag alltså se=)

Jag har solat diag för att bli brun till balen:P Jag har nog solariesjukan, sådär när man blir varm men ändå kall å helt snurrig. elr så bara är jag de ändå haha.

Godnatt=)

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag utmanar dig! Läs på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback