Bal

Nu e balen över:(
Vilken kväll...=))
Sjukt skoj.
Oförglömlig.

I tisdags va jag på parelle å fixa mina naglar=) Nu har jag så fina naglar. Sen på onsdag morogn klockan nio stack jag till min frisör på larsson å lange å fixa min frisyr och sminkning. Därefter kom mamma å hämta mig för jag fick champagne hos frissan så jag kunde itne köra, vi stack hem å åt lite lunch för att senare bege oss till Sandra och hennes familj på fika. Där sminka jag mig de sista och vi tog på oss balklänningarna för att bli fotograferade (även med studentmössa) som jag ska ha som tack-studentkort. Vi åkte sen till dom 10 andra för att ha sällskap till Hbg där vi skulle på förfest. Det blev massa mousserande vin å bål sen kom alla föräldrarna och tog kort på oss alla.

Förfesten fortsatte med mkt stim och drickande:P Sen kom vår färdtjänst mercedes cabbe..sjukt ballt.
Att stå på trappen å se ut över sundet å alla människor var något speciellt. Det var så många man träffade å de va så trevligt.

Sen va de bordsplaceringen kan ju säga att jag va sådär nöjd men middagen va avklarad ganska snabbt för att sen återgå till dans. Det blev mkt dansande för mig, dock inte så mkt med min kavaljer:S men vi dansa lite iaf!

Framåt midnatt hade vi beställt taxi till en klubb men den kom i sin vanliga ordning inte så fick beställa ny å stå ute i regnet i ca 1.5 timme. I bara balklänning. Det var rätt kallt å jag kände att jag började få ont i halsen men när jag tjatade om de å sa att de berodde på kylan så va de ingen som trodde mig för dom trodde de berodde på ngn annan:P

På Tempel va de inte så skoj för det var typ 10% av alla som hade på sig sina balklänningar och det var kass musik å jag hade svin ont i mina fötter men jag hade de ganska roligt där så jag klagar absolut inte:)
Det ända som va B var att det pissregna. men vi överlevde ändå.

image15     image16

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback