NYC


image12

Idag för ca 5 mnd sen befann jag mig i USA. Där jag var 3 veckor hos min släkting som bor i Rochester. Vi va i NYC över en dag å där hade jag velat stanna längre. Kan verkligen rekommendera alla att sticka dit:) Vi hann åtminstonde se allt de man bör se.
I vilket fall är min släkting  juvelerare och jag gjorde massa smycken till mitt projektarbete som jag ska lägga upp bilder på senare:)

Inlämning på tisdag...wohoo.

Nu ska jag komma till sak. Släktingarna från USA har varit i SWE en vecka å img kommer dem hit å då blir de massa träning på engelskan:) Behövs!

Jag sitter här å funderar på när jag ska tillbaka å om jag ska tillbaka å vad ska jag göra där? För jag kommer vilja stanna där längre än 3 veckor iaf. Jag hade velat se Californien. Jag å min bror prata om att resa runt i Usa nästa sommar men de vet man ju inte hur mkt de kommer bli av de. Jag har sånt resbegär!! å shoppingbegär!! å träningsbegär!! å matbegär!! å kärleksbegär!! Puh. Det var inte de lilla begäret jag har haha.

idag har jag avrit hos min bror å lagat mat åt han å hans kompis. Å så har jag köpt ett spets linne på Mainly från ng franskt designer. å leggins som jag aldrig får nog av:)

Nu ska jag städa mitt rum, ska inte alls bli skoj.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Saga

Om du åker till USA, glöm inte bort att hälsa på mig då... <3

Postat av: Saga

Haha jag vet ;P Jag snodde den faktiskt inte från dig :) Du gav mig bara lite inspiration ;-)

2007-04-10 @ 18:16:55
URL: http://sagalagergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback