Mysdag

Idag har jag ahft en mysdag med familjen. Jag körde en tur för min bror skulle hämta sin neccesär hos våra kusiner som vi va hos i helgen.. Sen begav vi oss till IKEA där jag hjälpte min bror med att köpa inredning:P Sen gick jag in på ett shoppingcenter å köpte ett par svarta shorts på Gina. Hämta också ut min Lackväska frå La redoute idag:D Wihhoo.

Hjälpte min bror med hans gardiner idag för de hade han inte klarat fixa själv.

Jag har gjort massa påskägg till familjen idag också.:)
Mitt projektarbete har jag jobbat med hela veckan. Ska bara ta kort på mina smycken som jag gjort sen är de Färdigt!!!!!!!!!Jag ska nog festa på tisdga när vi har inlämningsdag haha. Ska bli underbart att lämna in de, men jag kommer ändå saknar arbetet.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback