Heeelg!!!

Nu är helgen äntligen här:) Jag har rpecis varit å simmat å ska nu påbörja mitt städande vilket inte går så bra.
I Onsdags va vi ute å festa för de va 50 dagar kvar i skolan:P Haha så galet.

Jag har sjukt mkt i skolan så igentligen hinner jag itne festa.
Nästa vecka har jag 2 inlämningar å ett prov som jag itne ens börjat titta på.

Nåväl=) Ikväll så blir de utgång här i stan bara. Va längesen jag va ute här:)
imorgon så ska vi till Hbg å kolla studentklänningar. Måste köpa de snart. Justde, så ska jag sola också. Ska bli skoj sen ska vi träffa några som jobbar i affärer å resturang i hbg:) Mysich.
På natten måste jag köra hem mina föräldrar från hbg bläääää..Gilalr itne köra i mörker. Så ser min helg ut iaf. Inget märkvärdigt:)

Ha en trevlig helg.
Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback