Blaj om maj

image5 Bilden till mitt egendesignade smycke-projektarbete

Ditt namn:
Josefina
Längd: 166cm
Spelar du något instrument: Ja, jag kan spela lite piano, lite gitarr, lite trummor, lite flöjt å visselpipa:D
Vem är snyggast: Justin Chambers!!!!
Vem vet mest om dig: Madde å Sandra
Vad vill du ha just nu: kärlek, ett lyckat slut på gymnasiet, och att min balklänning blir som jag vill.
Vilka sjukdomar har du: Diabetes ananrs frisk som en nötkärna
Fobier: ehm.. tror inte jag har många, cellskräck, orm och spindelfobi .. lite klaustrofobisk är jag

Känner du en snygg kille: Några stycken :)
Har du körkort: Japp:)
Vill du gifta dig: Jag tror det, om rätt man frågar :)
Tycker du att du är attraktiv: Ja,ibland
Din hårfärg och frisyr: Just nu är har jag min naturliga blonda, långa hår
Skolväska just nu: Brun skinnväska med nitar från Mainly eller en svart stor lackväska från La Redoute

Har du glasögon:
Ja, sen femman men har använt dom högst 2 ggr. Vill ha nya snyggare så får skaffa de.
Hur ser din plånbok ut: en svart skin plånbok från Banana Republic som är hur praktisk som helst:)
Favorittv-program: Fashion House, Greys Anatomy och Anna Phil
När ska du festa nästa gång: På lördag
Vad köpte du senast: Lackväska från La Redoute och ett par shorts från Gina Tricot
Hur mycket pengar har du: Några hundra, plus min brors pengar haha
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är fina
Senast kramat: Madde
Vem sov du hos senast: Wille
Stjärntecken: Lejon (9 augusti)
Ögonfärg: Blå

Kroppsform:
 Brun och stark.
Kall favoritdricka: Vatten.
Varm favoritdricka: Latte
Alkoholhaltig favoritdricka:  Rosa Pantern, Redbll vodka, Cider, Long island å massa andra:P
Saknar du någon: Ja, fruktansvärt.
Du fikade senast: några dagar sen.

Hur känner du dig nu: träningsugen
Kan du laga mat: Ja, jag är grym !
Vad pluggar du: Samhälle
Vad tycker du om fötter: Fotskräck!!!!!!!
Är du smart: jadå, det är jag verkligen !
Snarkar du: nej faktiskt inte, om jag är förkyld kanske.
Är du aktiv i skolan: ja, annars klarar man inte av min utbildning.
Lesbisk:  nej
När och varför grät du senast: När jag såg Anna Phil, när hennes man lämna henne pga otrohet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback